kwie.24

Odchudzanie po porodzie - jak zacząć?

dodano: 24 kwietnia, 16:11 przez natalia876


Pytania o to, jak powinna wyglądać dieta odchudzająca po porodzie, powracają jak bumerang na forach adresowanych do młodych mam. Część kilogramów zniknie sama, wkrótce po urodzeniu maleństwa - jest to zupełnie normalne zjawisko. Jeśli jednak od urodzenia maluszka minął już jakiś czas, a Ty wciąż nie jesteś zadowolona ze swojej figury, to koniecznie wciel w życie nasze sposoby na odchudzanie po porodzie!

  1. Dużo spaceruj.

W okresie połogu udawanie się na fitness czy zumbę jest niewskazane - ciało musi przede wszystkim zregenerować się po ciąży i porodzie. Zbyt szybki powrót do intensywnych ćwiczeń mógłby stać się przyczyną rozejścia mięśni brzucha lub innych poważnych problemów. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, byś tuż po powrocie ze szpitala zaczęła regularnie spacerować! “Zapakuj” więc swojego malucha w chustę lub włóż do wózka i ruszaj przed siebie!

  1. Pij zdrowe koktajle.

Niektóre koktajle warzywne oraz ziołowe napary mogą znacznie przyspieszyć proces utraty zbędnych kilogramów! Sięgaj zatem po koktajl ze szpinaku czy jarmużu, sok grejpfrutowy (najlepiej jest przygotować go samodzielnie), a także herbatkę z kopru włoskiego czy mniszka lekarskiego. Jeśli lubisz, możesz także pić czerwoną herbatę pu-erh, która słynie ze swoich odchudzających właściwości.

  1. Zrezygnuj z alkoholu i tuczących przekąsek.

Jeżeli karmisz piersią - absolutnie nie powinnaś sięgać po alkohol! Etanol dostaje się do mleka i może powodować poważne schorzenia u niemowlęcia. Rezygnacja z alkoholu przysłuży się także Twojej sylwetce - piwo, słodkie wino czy kolorowe drinki są bardzo kaloryczne. Kiedy natomiast masz ochotę na przekąskę, sięgnij po pokrojoną w słupki marchew lub selera naciowego.

  1. Jedz potrawy zawierające dużo błonnika.

Niektóre kobiety po porodzie mają problem ze zbyt wolną przemianą materii. Aby ją przyspieszyć, sięgaj po produkty, w których znajduje się dużo błonnika - stymuluje on pracę jelit, a także pęcznieje w żołądku, powodując uczucie sytości. Błonnik znajdziesz w produktach pełnoziarnistych, otrębach, a także warzywach.




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy